Motocikla dzinēja darbs ir līdzīgs auto dzinēja darbam. Laicīga dzinēja tehniska apkope ļaus pagarināt Jūs motetehnikas kalpošanas laiku.
Bet vienalga, ar laiku visas detaļas tiek nolietotas un tas maiņa vai remonts ir neizbēgams. Motocikla dzinējs sastāv no mehānismiem un tam ir smērvielas, dzesēšanas, barošanās un iededzināšanas sistēmas. Galvenais dzinēja darba radītājs ir degvielas patēriņš. Pēc šī radītāja var spriest par dzinēja ekonomiskumu.
Dzinēja līdzsvarotība tās darbības laikā nodrošina mazāku motocikla satricinājumu un ietekmē motocikla un dzinēja kalpošanas laika pagarināšanu.
Dažādas problēmas, kuriem jāpievērš uzmanību:
– parādījās blakus troksnis un dzinēja klaudze
– eļļas patēriņa palielināšana
Jā Jūs pamanījāt kādu no šim problēmām, neatstājiet tos bez uzmanības. Laicīga veikta diagnostika ļaus izvairīties no dārga remonta.
Karburatora sinhronizācija. Dzinēja darba sinhronitātes regulēšana – tas vēl ir papildus tā stāvokļa pārbaude. Motocikla karburatora sinhronizācijas periodiskums, kas ir norādīta izgatavotāja rūpnīcai, ir katras 6000 km., bet mēs rekomendējam tas veikt reizi sezonā. Dzinēja vibrācija, palielināts degvielas patēriņš, jaudas krišana, pasliktinās ieskriešanās dinamika un nestabils dzinēja darbs brīvgaitā – tie ir visi atsinhronizācijas simptomi.
Uz karburatora atsinhronizāciju ietekmē dažādi faktori: ceļa seguma kvalitāte, degvielas kvalitāte, motocikla kritiens, ka arī droseļvārsta nolietojums.
Piedāvājam sekojošus pakalpojumus motocikla dzinēja remontā:
– dzinēja diagnostika
– dzinēja demontāža un montāža
– kapitāla dzinēja remonts
– karburatora sinhronizācija
– karburatora tīrīšanu
– karburatora regulēšanu
– karburatoru sinhronizāciju
– ātrumkārbas remonts
– vārstu maiņa un remonts
– cilindru galvu maiņa un remonts
– sabojāto dzinēju detaļu remonts un atjaunošana
– dzinēja korpusa metināšanas darbi
– gultņu un blīves maiņa
– sajūga maiņa un remonts